marți, 28 aprilie 2009

Cutremur mare!!!

Venind suparat, tocmai din Regie, pana in Drumul Taberei, pe jos, la 2 dimineata, dupa o asteptare lunga si degeaba, cu mana in cur si terminat de foame, dau de un grup de persoane in fata scarii mele. Nici o panica, imi este foame!!! Trec repede printre ei, cand de odata in spatele meu se aude o tantica tipand disperata dupa mine. Ma intorc in spate, panicat sa vad ce se intampla cand ea ma intreaba unde vreau sa ma duc. Mi se parea o intrebare tampita, era "like dooh!", in casa la mine, unde as putea sa ma duc? La un moment dat au inceput sa imi treaca tot felul de filme prin cap: o fi politia pe scara ca s-a intamplat ceva, o crima, eu stiu...a luat foc un apartament, o baba moarta la 3, sau aurolacu care doarme mereu pe scara? Dupa un moment, tantica ma lumineaza:
- E cutremur in seara asta! Tu nu te uiti pe O Tv?
- Ce e? Cutremur? Cum, unde, cine a spus?
- Dan Diaconescu! ( vecinii in cor)
- Lasa, macar sa mor eu la mine in casa. ( abtinandu-ma sa rad)
- Du-te tu in casa, poate mori in somn. ( am uitat sa mentionez ca e tantica care face curat pe scara, ea isi permite sa vorbeasca oricum cu orice vecin)

Fara sa mai scot un cuvant, intru in scara, recunosc, cu inima ca de purice, gandindu-ma ca poate nebunii, chiar au dreptate...exact in momentul in care liftul a plecat.

Aflu pana la urma, de la un prieten ca de Sambata ( parca atunci a fost cutremurul), la O Tv, apar iarasi tot felul de oameni care citesc in borcane cu smantana si gem ca ar trebui sa vina un cutremur mare. Aflu din nou ca mai bine de jumatate din populatia tarii, adica aia care se uita la O Tv, stau cu sufletul la gua si asteapta sa vina. Exact motivul pentru care e facut O TV-ul si probabil, Dan Diaconescu: sa mareasca panica in radul oamenilor cu un nivel intelectual scazut( imi pare rau daca te regasesti), sa umfle pana la absolut cele mai banale subiecte posibile si sa va faca sa il credeti, cu fiecare bucatica din corpul dumneavoastra. Partea cea mai proasta este ca reuseste si ca face atatia oameni sa iasa afara din casele lor, la 2 dimineata, asteptand imposibilul.


Ai simtit? M-am scapat :))
N-ai simtit? Stai ca vine...

5 comentarii:

  1. =))))
    unde mai pui ca stai si la etaju 10. Da' chiar mah baiete, cat nu ai avut net si te-ai uitat la tv-ul ala cu furculita in cur, OTV nu prindeai? Hai las' ca stim noi ca atunci si tu te-ai uitat la Mister Dan D. (ce trist ca aveti aceleasi nume de familie)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e tris deloc...tipul nu e asa prost precum credem noi. De fapt el e un pic prea destept, iar poporul mult prea prost :))
    OTV nu am prins, dar recunosc ar fi fost o distractie, poate nici nu-mi mai faceam calculatorul :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. asta care ti-a zis ca vine Potopu e muierea aia nebuna? :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. nu, e cealalta nebuna din bloc...am multe specimene ciudate :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere