joi, 17 martie 2011

Cam cat?


Cat de idiot sa fii? E singurul lucru care mi-l spun inca de aseara. De ce fiecare an trebuie sa fie exact la fel? Am crezut ca daca anul trecut am facut pauza de acelasi si acelasi cacat, chinionul s-a dus...dar nu...
La doi ani departare, intr-o primavara aproape identica ca aceasta, ascultam aceasi piesa, plangeam dupa aceasi pizda, prietenii erau tot asa din ce in ce mai departe, iar eu sunt singur. Job, din nou nu mai am, deci stau in casa, aceasi dementa ma cauta si acum, aceasi iarba care o fumez la nesfarsit, in concluzie exact acelasi scenariu.
Dar de data asta, sunt atat de destept incat sa nu ma mai atinga nimic? Sunt atat de tare si de pus pe treaba incat sa imi caut repede un serviciu si sa ma duc pe la facultatea aia? Sunt in stare sa infrunt sistemul si sa fug departe- departe? Sunt in stare sa zambesc asa mereu chiar si cand ajung in camera?
Surpriza, trebuie sa fiu! Asta e locul in care voi vorbi cu mine insumi si ma voi obliga sa fac ceva! Anul asta nu a inceput atat de bine, dar eu il fac bun! Trebuie doar sa imi platesc facultatea si sa imi gasesc de lucru in prima faza! Ceea ce nu e asa de greu la prima vedere.
De acum sarcini noi in fiecare zi! Maine de dimineata trezirea si cautat de lucru, nu incepem de astazi ca ni se face rau! Luni la prima ora facultate( asta inseamna chiar si cursuri) si platit rata aia nenorocita!
De acum lasam totul in spate si o sa ne facem mari! :D YEY!!!!



2 comentarii:

  1. Daca ai vrea ca in fiecare an sa nu mai fie la fel, si ca sa nu mai asculti in fiecare primavara aceasi melodie, sa nu mai plangi dupa ce nu mai ai acum langa tine, ar trebui sa crezi cu adevarat ca primavara asta nu va mai fi la fel si sa incerci intr-adevar o schimbare si nu niste vorbe aruncate pe un blog! Cred, ca prietenii tai nu au plecat degeaba de langa tine.
    Daca "dementa" asta se tine dupa tine si dupa 2 ani, probabil ca inca mai insemni ceva pentru ea. Judecand dupa cugetarile tale, dementa s-ar putea sa fie de partea cealalta a baricadei.

    RăspundețiȘtergere